Nog twee nachtjes - Reisverslag uit Puiflijk, Nederland van Laura Mulders - WaarBenJij.nu Nog twee nachtjes - Reisverslag uit Puiflijk, Nederland van Laura Mulders - WaarBenJij.nu

Nog twee nachtjes

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

21 Oktober 2014 | Nederland, Puiflijk

Nog twee nachtjes slapen..
Ik moet zeggen, na drukke weken op school, met op de laatste dag nog een toets én na een drukke kermis heb ik nog helemaal niet het gevoel dat ik overmorgen al ga. Zelfs niet na de onverwachte afscheidsparty die Robert Pouwels voor me had 'georganiseerd'.. al was dat wel heel leuk!

Toch is het overmorgen dan écht zo ver, ik ga voor 3,5 naar Paramaribo. Ik ga daar voor mijn studie verpleegkunde stage lopen in het Diakonessenhuis. Ondanks alle voorbereidingen vind ik het toch allemaal wel erg spannend.

Morgen ga ik een laatste poging wagen om mijn koffer max 23kg te laten wegen. Wat een hel is dat zeg, 3.5 maand aan de andere kant van de wereld gaan wonen en dan maar voor 23kg aan spullen mee mogen nemen, terwijl je voor 150kg aan kleren in de kast hebt hangen. Lastig, moeilijk. Gelukkig herinnert mijn moeder me er aan dat ik daar natuurlijk gewoon kan wassen :) http://youtu.be/siDguoUQ5Rw?t=1s

Donderdag vlieg ik dan eindelijk, samen met mijn studiegenoot Anouk, om 11:15 naar Paramaribo. Ik zie erg op tegen het afscheid nemen en de vliegreis, maar als ik mijn voeten op Surinaamse bodem heb gezet weet ik zeker dat er een wereld voor me open gaat en dat ik daar een geweldige tijd ga beleven!

Wil je graag mijn adres hebben om 'All you need is love', 'Ik vertrek' of 'Hello, Goodbye' in te schakelen, of om gewoon een kaartje, foto, briefje of pakketje te sturen, stuur me dan een persoonlijk berichtje of vraag het aan mijn ouders of Pascal.

Jullie horen snel weer van me!

Liefs Laura

Ps: nu al bedankt voor alle berichtjes, kaartjes en gelukswensen!

  • 21 Oktober 2014 - 23:18

    Milou:

    Lieve Laura.
    Heel veel plezier daar aan de andere kant van de wereld.. maar dat komt helemaal goed denk ik.. en anders denk maar even aan snollebolleke! Hihihi

  • 21 Oktober 2014 - 23:20

    Marjolein En Wilfred:

    Hey Laura, we hebben met de kermis geen dansje gemaakt op Joost.....maar we wensen je een super tijd toe in Paramaribo. Met al je ups en downs daar zal dit een levenservaring worden waar menigeen jaloers op zal zijn. Geniet, ervaar en maak mooie herinneringen. Het ga je goed. Hartelijke groet, Wilfred en Marjolein

  • 21 Oktober 2014 - 23:41

    Anja:

    Lieve Laura,

    Het reizen zit dus echt in onze familie. Afscheid nemen is nooit leuk maar de ervaringen daar zijn mooie herinneringen in je rugzak. Ga ervan genieten. Its once in a lifetime. Knuffel x

  • 21 Oktober 2014 - 23:59

    Lieke:

    Lieve Laura,

    Geniet van de laatste dagjes en van de gezonde zenuwen
    voor wat komen gaat. Goede reis alvast!

    Liefs Lieke

  • 22 Oktober 2014 - 01:22

    Martine:

    wil alleen maar zeggen dat ik je ga missen! Dol op jou Laula

  • 22 Oktober 2014 - 08:40

    Walter En Jeanny:

    Hoi Laura, wij wensen jou een goede reis toe vanuit downunder!!
    En natuurlijk een mooie en leerzame stageperiode.
    En gewoon op tijd je wasje doen wa Laura!!!!
    Greetings from Walter en Jeanny.

  • 22 Oktober 2014 - 09:18

    Jet De Ruijter:

    Leuk om je zo te kunnen volgen.jij gaat het daar maken,Afscheid nemen is niet makkelijk ,maar dan kun je ook weer denken aan een geweldig weerzien Wij wensen je een geweldige tijd toe

  • 22 Oktober 2014 - 12:01

    Rebecca Sanders :

    Hey Laura,

    Succes met je koffer. ;-)
    En een hele goede reis en geweldig verblijf daar!
    Verheug me al op al je verhalen straks hier te kunnen lezen.
    Groetjes,

    Rebecca Sanders

  • 22 Oktober 2014 - 12:32

    Marleen En Sander:

    Laura! Wat ga je een geweldig avontuur aan! Afscheid zal niet makkelijk zijn, maar het is alleen maar mooi dat er fijne mensen op je wachten thuis. Maak er een hele mooie tijd van en vanuit Hong Kong zullen we je verhalen volgen! xxx Marleen en Sander

  • 22 Oktober 2014 - 13:50

    Lindy:

    He Laura,
    Wat een super uitdaging.
    Geniet van de komende tijd en alles wat je daar gaat zien en gaat beleven. Maak er een mooie ervaring van.
    We zullen je zeker blijven volgen!!
    Groetjes Drea, Cobie, Inge en lindy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 06 Okt. 2014
Verslag gelezen: 514
Totaal aantal bezoekers 2838

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2014 - 30 Januari 2015

Stage in Paramaribo

Landen bezocht: